.

.
........................Шановні друзі! Ми раді вітати Вас на нашому блозі!..............

18 квітня 2019

Хресна дорога устами дітей

    Мій Господи! Настав час посту, час роздумів над Твоїми великими стражданнями, що їх переніс з великої любові до нас. Ісусе, ми віримо, що Тобі було дуже важко, але незважаючи на це Ти сказав: "Прийдіть до мене всі струджені і обтяжені і я заспокою вас".
    Сьогодні, 18 квітня 2019 року, ми прийшли до Тебе Господи, усією ЗСШ І - ІІ ступенів с. Боневичі, бо нам також буває важко у житті.
    Ісусе, Тебе несправедливо звинуватили і засудили на смерть. Ти пройшов важку дорогу. Ми сьогодні в нашій школі пройшли "Хресною дорогою устами дітей" Твоєю дорогою святості.
   Духовне дійство розпочалося піснею "Чи ти був на Голгофі, чи бачив той хрест на якому розп'яли Христа...", яку виконали дівчатка 7 - 8 класів. А далі троє Ангелят зі серцями любові до Ісуса в руках декламували поезії "Любові до Спасителя".
   Учні 5 - 8 класів зі свічками в руках створили серце любові Розп'ятому Ісусові, пройшовши усіма 14 - ма стаціями, які перепліталися духовними поезіями та страстними піснями. Кожну Стацію заспівував учитель музики Фіялович О.М., а учитель християнської етики Кіт О.М. виголошувала Стації та презентувала 14 - ть Стацій. Усі декорації виготовив учитель образотворчого мистецтва Литвин М.О. Хресна Дорога завершилася піснею "За все Тобі я дякую, Ісусе Спасе мій!" та роздумами вчителів стосовно розп'яття Ісуса. Усі присутні з глибокою вірою в серцях усвідомили, що Ісус Христос - Син Бога живого!