Останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та третирування у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. За своєю сутністю - це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) учень (або учні) систематично переслідує іншого (слабкого). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого впродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.
В рамках профілактичної та превентивної роботи у нашій школі було проведено ряд заходів з попередження проявів булінгу. Сподіваємося, що усі учасники навчально-виховного процесу зрозуміли, що булінг є неприпустимим явищем, що тягне за собою адміністративну відповідальність.
Важливо, щоб кожен учасник освітнього процесу розумів свої права та обов'язки, аби запобігти будь-яким формам насильства!